Direktlänk till inlägg 29 maj 2013

Everybody got a dark side

Av dendagligakampen - 29 maj 2013 00:15

Ibland känns det extra tydligt att man har en fasad uppe och döljer det som helt är jag. Lyssnade på en låt idag som träffade mig så bra, beskriver hur man upplever världen, hur rädd jag är för att öppna upp mig.


"Dark Side" Kelly Clarksson
http://www.youtube.com/watch?v=tOT-WtGI3sU


Oh oh oh, there's a place that I know
It's not pretty there and few have ever gone
If I show it to you now
Will it make you run away?

Or will you stay
Even if it hurts
Even if I try to push you out
Will you return?
And remind me who I really am
Please remind me who I really am

Everybody's got a dark side
Do you love me?
Can you love mine?
Nobody's a picture perfect
But we're worth it
You know that we're worth it
Will you love me?
Even with my dark side?

Like a diamond
From black dust
It's hard to know
What can become
If you give up
So don't give up on me
Please remind me who I really am

Everybody's got a dark side
Do you love me?
Can you love mine?
Nobody's a picture perfect
But we're worth it
You know that we're worth it
Will you love me?
Even with my dark side?

Don't run away
Don't run away
Just tell me that you will stay
Promise me you will stay
Don't run away
Don't run away
Just promise me you will stay
Promise me you will stay

Will you love me? ohh

Everybody's got a dark side
Do you love me?
Can you love mine?
Nobody's a picture perfect
But we're worth it
You know that we're worth it
Will you love me?
Even with my dark side?

Don't run away
Don't run away

Don't run away
Promise you'll stay
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av dendagligakampen - 29 oktober 2013 11:00

Satt och tittade/lyssnade på tillsammans mot cancer på sjuan.    Jag har inte haft någon med cancer i min närmaste bekantskapskrets men blir såklart påverkad av alla rörande historier ändå.   Men en sak som jag fastnade lite för är den där en...

Av dendagligakampen - 28 oktober 2013 20:19

Det första jag varit mindre bra på senaste tiden är ju detta, att skriva i bloggen.   Min första läsperiod mitt tredje år på universitetet har varit kaos. Har haft mycket strul med sjukdommar och skolgrupper denna läsperiod så har varit mycket fo...

Av dendagligakampen - 16 augusti 2013 01:43

Har slutat sommarjobbet nu och gått från att jobba i ett högt tempo och haft mycket att göra till att sitta i skolbänken och plugga 6 timmar om dagen och sen gå hem till en tom lägenhet och göra ingenting. Det tar på psyket och gör att jag känner mig...

Av dendagligakampen - 5 augusti 2013 22:35

Jag har varit fruktansvärt dålig på att skriva nu i sommar...   Min sommar har varit väldigt hektisk men underbart kul. Jag har jobbat mycket och när jag inte varit på jobbet har jag umgåtts med vänner och familj.  Trotts det hektiska och orege...

Av dendagligakampen - 22 juni 2013 22:05

Hoppas att alla har haft en minst lika bra midsommar som jag haft. Jag var omringad av goda vänner hela dagen. Började med en fin och bra discgolfrunda och slutade i Boden hos en väns vänner med badtunna och bastubad. En av de första midsommrarna...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards